Megszakadt Edwards hosszú sorozata
23:02 Autó, Hírek, NASCAR, Végeredmény 0 megjegyzés Tubiyooly
Edwards a pole-ból rajtolhatott, de hamar kiderült, Denny Hamlin újfent képes a mezőny fölé nőni, csak úgy, mint Texasban, egy héttel korábban. Edwards először a Brandan Gaughan balesetét követő restartnál veszítette el az elsőséget a hetedik körben. Aztán a 27-ben visszaszerezte Kurt Busch-tól. Brad Keselowski kicsúszása után újra sárga következett, Edwards-to átmenetileg Bobby Labonte váltotta az élen a kerékcserék után. Az új rajtnál már Edwards volt újra a mezőny élén, de a nap legerősebb autójában ülve, Hamlin könnyedén gyorsulta le a zöld meglengetését követően.
Hamlin csupán a 17. volt a futam kezdetén, de tizenöt körrel később már az első tízben csatázott. A harmincadik körben az ötödik helyen állt, a második sárga periódus alatt pedig feljött Edwards mögé. A 11-es Camry alapból a többi jármű fölé nőtt, emellett minden apró módosítás a pitben tökéletesen működött a pályán. A riválisoknak ezzel szemben nem kevés gondot okozott a versenykörülményekhez való alkalmazkodás.
A 102. körben, törmelék miatt újra bejött a felvezető autó. Megtörtént az autók felfrissítése, Edwards a gyorsabb szervizelésnek köszönhetően az élre ugrott. A restartnál viszont ismét alul maradt Hamlinnel szemben. A következő kerékcserénél Hamlin csapattársa, Kyle Busch, illetve Edwards egyik munkatársa, a szintén a Roush Fenwaynél tevékenykedő Matt Kenseth is megtapasztalhatta, milyen érzés az élen haladni - ha csak nagyon rövid ideig is. Amikor ők ketten kiálltak, Hamlin visszavehette az első helyet.
A 102. körben, törmelék miatt újra bejött a felvezető autó. Megtörtént az autók felfrissítése, Edwards a gyorsabb szervizelésnek köszönhetően az élre ugrott. A restartnál viszont ismét alul maradt Hamlinnel szemben. A következő kerékcserénél Hamlin csapattársa, Kyle Busch, illetve Edwards egyik munkatársa, a szintén a Roush Fenwaynél tevékenykedő Matt Kenseth is megtapasztalhatta, milyen érzés az élen haladni - ha csak nagyon rövid ideig is. Amikor ők ketten kiálltak, Hamlin visszavehette az első helyet.
Robby Gordon a 223. körben esett ki. A sárga zászló hatálya alatt újabb abroncscsere zajlott a pitben. Busch jött ki elsőként, de a felvezető autó távozása után Hamlin újra lendületbe jött. A 266. körig megszakítás nélkül haladt az élen, de ekkor Edwards vette át a prímet.
13 körrel a hivatalos táv vége előtt Hamlint kihívták tankolni (talán nem véletlenül, Kyle Busch-t is), ugyanis Mike Ford úgy számolta az autó tankjában nincs elég üzemanyag a leintésig. Hamlin a 19. helyig esett vissza, és megdöbbenve tapasztalta, hogy az időközben benzin spórolási versennyé alacsonyodott futamban, legfőbb ellenlábasai, Kevin Harvick és Jimmie Johnson sikeresen helyt álltak, hiszen, nem kellett rátöltetniük a cél előtt. Hamlin hiába küzdött a végén, a 12. helyen futott célba, Busch pedig eggyel mögötte.
Edwards jól sáfárkodott az üzemanyaggal, kockázatvállalása kifizetődött, majd öt másodperces előnnyel érc célba. pályafutása 17. diadalával, 70 futamon át tartó nyeretlenségi sorozata végre megszakadt.
- Nagyon fontos győzelem volt számunkra - mondta a 99-es autó pilótája. - Az önbizalmunk helyreállítása szempontjából felbecsülhetetlen értékű. Reményeim szerint Homesteadben is számolni kell majd velünk.
- A rossz stratégia megfosztott a győzelemtől - mondta a csalódott Hamlin. - Általában a mi autónk fogyaszt a legkevesebben, nem értem mi történt.
Johnson és Chad Knaus is meghúzta a pit nélküli végjátékot, ezzel az ötödik helyre tudtak feljönni, mivel többen kiálltak előlük az utolsó pillanatokban. Harvick pedig annak köszönhette, hogy nem kellett az üzemanyag miatt aggódnia, hogy egy korábbi kerékcserénél kerékanyát vesztett, így újra kihívták, és ekkor már meg is tankolták. Így gyakorlatilag a többiektől eltérő ritmusban folytatta a versenyt.
Hamlin ügyetlenkedése ellenére megőrizte az első helyet a Chase-ben, de előnye 15 pontra csökkent Johnsonnal szemben - az eddigi legkisebb különbség az utolsó verseny előtt 18 pont volt 2004-ben, mikor Kurt Busch várta kedvező pozícióból a floridai zárófelvonást. Sőt Harvick 46 egységnyi hátránya sem tűnik ledolgozhatatlannak.
13 körrel a hivatalos táv vége előtt Hamlint kihívták tankolni (talán nem véletlenül, Kyle Busch-t is), ugyanis Mike Ford úgy számolta az autó tankjában nincs elég üzemanyag a leintésig. Hamlin a 19. helyig esett vissza, és megdöbbenve tapasztalta, hogy az időközben benzin spórolási versennyé alacsonyodott futamban, legfőbb ellenlábasai, Kevin Harvick és Jimmie Johnson sikeresen helyt álltak, hiszen, nem kellett rátöltetniük a cél előtt. Hamlin hiába küzdött a végén, a 12. helyen futott célba, Busch pedig eggyel mögötte.
Edwards jól sáfárkodott az üzemanyaggal, kockázatvállalása kifizetődött, majd öt másodperces előnnyel érc célba. pályafutása 17. diadalával, 70 futamon át tartó nyeretlenségi sorozata végre megszakadt.
- Nagyon fontos győzelem volt számunkra - mondta a 99-es autó pilótája. - Az önbizalmunk helyreállítása szempontjából felbecsülhetetlen értékű. Reményeim szerint Homesteadben is számolni kell majd velünk.
- A rossz stratégia megfosztott a győzelemtől - mondta a csalódott Hamlin. - Általában a mi autónk fogyaszt a legkevesebben, nem értem mi történt.
Johnson és Chad Knaus is meghúzta a pit nélküli végjátékot, ezzel az ötödik helyre tudtak feljönni, mivel többen kiálltak előlük az utolsó pillanatokban. Harvick pedig annak köszönhette, hogy nem kellett az üzemanyag miatt aggódnia, hogy egy korábbi kerékcserénél kerékanyát vesztett, így újra kihívták, és ekkor már meg is tankolták. Így gyakorlatilag a többiektől eltérő ritmusban folytatta a versenyt.
Hamlin ügyetlenkedése ellenére megőrizte az első helyet a Chase-ben, de előnye 15 pontra csökkent Johnsonnal szemben - az eddigi legkisebb különbség az utolsó verseny előtt 18 pont volt 2004-ben, mikor Kurt Busch várta kedvező pozícióból a floridai zárófelvonást. Sőt Harvick 46 egységnyi hátránya sem tűnik ledolgozhatatlannak.
VÉGEREDMÉNY:
Poz | Start | No. | Pilóta | Szponzor | Pont | Kör | Márka | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | 99 | Carl Edwards | Aflac | 190 | 312 | Ford | |
2 | 18 | 39 | Ryan Newman | U.S. Army | 170 | 312 | Chevrolet | |
3 | 10 | 20 | Joey Logano | Home Depot | 165 | 312 | Toyota | |
4 | 4 | 16 | Greg Biffle | Scotch | 160 | 312 | Ford | |
5 | 21 | 48 | Jimmie Johnson | Lowe's | 155 | 312 | Chevrolet | |
6 | 29 | 29 | Kevin Harvick | Shell/Pennzoil | 150 | 312 | Chevrolet | |
7 | 15 | 17 | Matt Kenseth | Valvoline | 151 | 312 | Ford | |
8 | 28 | 5 | Mark Martin | GoDaddy.com | 142 | 312 | Chevrolet | |
9 | 3 | 2 | Kurt Busch | Miller Lite | 143 | 312 | Dodge | |
10 | 5 | 1 | Jamie McMurray | McDonald's | 134 | 312 | Chevrolet | |
11 | 22 | 24 | Jeff Gordon | DuPont | 130 | 312 | Chevrolet | |
12 | 17 | 11 | Denny Hamlin | FedEx | 137 | 312 | Toyota | |
13 | 7 | 18 | Kyle Busch | M&M's | 129 | 312 | Toyota | |
14 | 31 | 88 | Dale Earnhardt Jr. | Diet Mountain Dew | 121 | 312 | Chevrolet | |
15 | 11 | 56 | Martin Truex Jr. | NAPA | 118 | 312 | Toyota | |
16 | 35 | 42 | Juan Pablo Montoya | Target | 115 | 312 | Chevrolet | |
17 | 20 | 14 | Tony Stewart | Old Spice | 112 | 312 | Chevrolet | |
18 | 2 | 43 | AJ Allmendinger | Insignia HDTV | 109 | 312 | Ford | |
19 | 40 | 31 | Jeff Burton | Caterpillar | 106 | 312 | Chevrolet | |
20 | 26 | 09 | Bobby Labonte | C & J Energy | 108 | 311 | Chevrolet | |
21 | 14 | 33 | Clint Bowyer | Cheerios | 100 | 311 | Chevrolet | |
22 | 13 | 47 | Marcos Ambrose | Little Debbie | 97 | 311 | Toyota | |
23 | 8 | 78 | Regan Smith | Furniture Row Racing | 94 | 311 | Chevrolet | |
24 | 24 | 13 | Casey Mears | GEICO | 91 | 311 | Toyota | |
25 | 12 | 6 | David Ragan | UPS | 88 | 310 | Ford | |
26 | 6 | 00 | David Reutimann | Tums | 85 | 310 | Toyota | |
27 | 9 | 9 | Aric Almirola | Budweiser | 82 | 310 | Ford | |
28 | 23 | 19 | Elliott Sadler | Paralyzed Veterans of America | 79 | 310 | Ford | |
29 | 19 | 98 | Paul Menard | Peak/Menards | 76 | 310 | Ford | |
30 | 25 | 83 | Kasey Kahne | Red Bull | 73 | 310 | Toyota | |
31 | 33 | 26 | J.J. Yeley | Air Guard | 70 | 309 | Ford | |
32 | 16 | 77 | Sam Hornish Jr. | Mobil 1 | 67 | 309 | Dodge | |
33 | 34 | 7 | Robby Gordon | Polaris Vehicles | 64 | 308 | Toyota | |
34 | 38 | 38 | Travis Kvapil | Long John Silver's | 61 | 308 | Ford | |
35 | 27 | 82 | Scott Speed | Red Bull | 58 | 307 | Toyota | |
36 | 42 | 34 | Tony Raines | A&W | 55 | 306 | Ford | |
37 | 32 | 36 | Dave Blaney | Tommy Baldwin Racing | 52 | 306 | Chevrolet | |
38 | 37 | 37 | David Gilliland | Taco Bell | 49 | Fék | 274 | Ford |
39 | 36 | 55 | Mike Bliss | Prism Motorsports | 46 | Hűtés | 193 | Toyota |
40 | 39 | 64 | Landon Cassill | Gunselman Motorsports | 43 | Váltó | 193 | Toyota |
41 | 43 | 81 | Terry Labonte | Whitney's Collision Centers | 40 | Elektronika | 190 | Dodge |
42 | 30 | 12 | Brad Keselowski | Penske | 37 | Baleset | 58 | Dodge |
43 | 41 | 71 | Brendan Gaughan | South Point Casino | 34 | Baleset | 1 | Chevrolet |

Tags: Autó, Hírek, NASCAR, Végeredmény
Sharing is sexyRelated posts
0 megjegyzés for this post
Leave a Reply

Címkékszerint
2011
Alice Powell
Árlista
Autó
Baumgartner Zsolt
Benik Balázs
BMV
Brawn
Budapest-Bamako
BUÉK
Chevrolet Corvette
Dacia
Dacia Duster
Dakar
Drift
DTM
Ferrari
Ferrari Challenge
FIA
Ford
Forma-1
Genii Capital
GT 1
Gyorsulás
Hírek
Hírek forrásai | hír partnerek
INDYCAR
interjú
IRC
Jackues Villeneuve
Játékok
Jegyek
Kamion
Karácsony
Karthikeyan
Ken Block
Kiegészítők
Közvetítések
KRESZ
Lotus
Makai Gyuri
McLaren
Michael Schumacher
Michelisz
Mikulás Rallye
Moto2
MotoGP
Motor
NASCAR
Pályák
Pilóták
Pilóták honlapjai
Race of Champions
Rallye
Renault
Roncsderby
S2000
SEAT Leon EuroCup
Sebastian Vettel
Skoda
Solberg Extreme Motorshow
Suzuki Kupa
Szabályzatok
Szimulátor
Talmácsi Gábor
Teszt
Trabant
Travis Pastrana
Ugrás
Utánpótlás
Végeredmény
Verseny naptár
Versenyautó
Videó
WRC
WTCC
Hírek forrásai | hír partnerek:
Minden aminek két kereke van, vagy annál több..... autohun
[origo], NSO, videa, duen, f1világ, michelisz.com, zengodensionteam.com, A5.HU, mon.hu, sporthirado.hu, formula.hu
[origo], NSO, videa, duen, f1világ, michelisz.com, zengodensionteam.com, A5.HU, mon.hu, sporthirado.hu, formula.hu